tisdag 25 februari 2014

Haul

Been wanting to do these post for almost two months now.. lol. Procrastinater? Yep. Anyhow, here is a mini-haul on what I got and bought around christmas, and some other stuff more recently bought :) Missed a few things, and also got so many lovely cards. I do really have the best family & friends ever!

Har tänkt göra det här inlägget i nästan två månader nu.. haha. Procrastinator? Svar ja. Hursomhelst, här är en mini-haul om vad jag fick och köpte omkring jul, och vad jag köpt lite mer nyligen. :) Missade en del grejer, och fick också många jättefina kort. Jag har verkligen världens bästa människor i mitt liv nånsin!

 Got the small ring a year ago from my sister Lollo, and now the bigger one from my sister Vicky, and a bunch of blue nail polishes. Dolphins and blue. They know me all too well. // Fick den mindre ringen ett år sedan från min syrra Lollo, och nu den större från min syrra Vicky, plus en massa blå nagellack. Delfiner och blått. De känner mej alltför väl.
 Också från Vicky!
 Got all of these at H&M, and not only do they smell absolutely amazing, but they are great for both your skin and hair :)) // Köpte allt de här på H&M och inte bara det att de luktar helt fabulöst, de är också faktiskt jättebra för både huden och håret. :))
 I've got a new hobby from sketching so this was perfectly suiting // En ny hobby jag fått är att skissa, så dessa var perfekta.
Got the dolphin-book from Linn and bought the dog-book myself. :) // Fick Delfin-boken av Linn och köpte hund-boken själv. 
 Från Findus! :) Bamseeeeee filled with upplevelser
From my granny! // Från min mormor! 
Some adding to my collection with kitchen-stuff from WWF. // Lite grejer att lägga till i min kollektion med köksgrejer ifrån WWF - pandakatalogen.
Got these from Nepal by my lovely friend Evelina!! :) SO suiting as I lost my other scarf, and the day after I got these, my make up bag broke! (well.... I actually spilled orange-juice on it and it broke in laundry...... lol. // Från Nepal av min fina vän Evelina! Passade så himla bra eftersom min andra scarf är borta, och dagen efter jag fick dessa så gick min andra sminkväska sönder. (eller... jag spillde apelsinjuice på den och den gick sönder i tvätten.... haha.

Present from Kines!
Looooove this one! From H&M!
 Haha, got these from my dad. :)
From Lollo!
From Austin!
Been obsessing a bit over plaids lately... The green one is from New yorker, men section, and the other one from Gina tricot! // Varit lite besatt av skjortor det senaste... Den gröna är från New yorker, killavdelningen, och den andra från Gina tricot!
Alla tre från älskade bikbok. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar