fredag 7 februari 2014

2013 Part 1

I know im over a month late, but I was going trough some pictures and figured I should do a 2013-post! 2013 has by far been one of the best years in my life. I have been experiencing so much fun stuff, got to know so many amazing people and got closer to the ones already around me. God is good! Im so grateful.

Jag vet att jag är typ en månad sen, men jag gick igenom lite bilder och tänkte att jag borde göra ett 2013-inlägg! 2013 har definitivt varit en av dem bästa åren i mitt liv. Jag har haft så många otroliga upplevelser, lärt känna så många underbara människor och blivit närmre till dem som redan är omkring mej. Gud är god! Jag är så otroligt tacksam.


 Celebrated new years at Encounter in Stockholm and had a BLAST! Also got to know Sarah, Austins cousin. :) // Firade nyår på encounter i Stockholm och hade sjuukligt kul! Lärde också känna Sarah där, Austins kusin. :)
America won in bandy. woo! // Amerika vann i bandy, woo!
 Lollo turned 21! :)
 It's a dusty world we live in...
 We had a beautiful winter!
 Got to know these lovely girls a lot better, Payton, Lisa & Sydney!
 Definitely went craycray with my hair this year. This was the start of it!
En av alla tävlingar jag och Simone vann!

 Went bowling!
My sis came to visit :))
 Var i Skåne för Lazer-gig!
 Gräv lite djuuuupareeeee!
 With our homie Dogge Doggelito! #cykelpåKöket
Lollo got a macbook dec 2012..... We had a lot of fun with it.
 Visited Eksjö with Tim, Nacka & Lollo!
 #minisked
Hasse med mushuvud!
Easter-festival. Just lovely. // Påskfestivalen var helt underbar.
Hälsade på mormor och morfar i norrland!
 Spent a weekend in Stockholm with my sis! // Var en helg i Stockholm med syrran!
 Cruising i Vetlanda!

A day in Jönköping with these crazy peeps! So much fun!! A start of many funhome-group meet ups :)
Went on a hike with the churchs youth, had soo much fun!! Although... Lollo smashed my finger.. ouch. lol. // Ungdomarna i kyrkan hade hajk, och var så sjukt kul!! Trots att Lollo klämde mitt finger... ouch. lol.
Random lovely memories! (Ijustwanttobecool, Devetdu, Joy Monther, dumma Danmark....:) 
 Did Lisas and Linnéas make up for their prom! // Sminkad Lisa och Linnéa till deras bal!
 These three had a birthday party, and it was literally one of the best nights of the year! // Dem här tre hade en födelsedagsfest, och det var bokstavligt talat en av de bästa kvällarna på hela året!
 Findus, Tim and I got really close in spring. We were up reallyy late evry weekend, just having a blast with each other. So grateful for them. :) Findus, Tim och jag blev väldigt nära speciellt under våren, vi var uppe sent varje helg, och bara umgicks. Så tacksam för dem. :) En redig godbit och två sockertoppar!
Best. Picture. Ever. I remember discovering Nacka when I got home and freaking out thinking it was just too hilarious! // Bästa bilden nånsin. Kommer ihåg när jag upptäckte Nacka i bakgrunden när jag kommit hem och freakade ur för att det var så himla roligt!
Me and a few friends drove(well...Robin drove, we just sat in the car) to Germany to visit Sarah, had so much fun!! Jag och några vänner körde(okejdå...Robin körde, vi åkte med) till Tyskland för att hälsa på Sarah, var en så sjukt kul resa!! 
 Last day of school before summer-break and Tim, findus, Lollo and I were up all night and they wanted me to skip those classes, but I refused. Slept 2-3 hours but still went. #goodgirl haha. But I was sooo tired. // Sista dagen av skola innan sommarlovet. Tim, Findus, Lollo och jag var hemma och vi var uppe hela natten, varav de ville att jag skulle skolka. Men vägrade, och sov ca 2-3 timmar och åkte dit. #duktigflicka haha. Fast var såå sjukt trött.
 My twinbrother graduated high school!! That night was so much fun. We basically just ate thai-food all day and just chilled. And the guys... danced... Some serious night-mares from that, lol. // Min tvillingbror tog studenten!! Den dagen var så himla rolig. Vi åt sjukt mycket thai-mat och bara chillade. Och killarna.... dansade... hemska mardrömmar från det alltså, lol.
 Midsummer was spent at Nackas place. It was a crazy amount of fun! and I really miss that hair.. // Midsommar spenderades hos Nacka! Hade sjukligt kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar