söndag 11 maj 2014

Seniorrrr

Went on my first senior-party last Friday and aaaah, had so much fun! Didn't even plan on staying too long but ended up staying until it closed, haha! 
Went on a pre-party at my classmate Hannahs place and then went to the hotel. At first it was kinda lame and not much going on, but later on it got really crowded and we ended up dancing for hours, and the time just flew by! After that I said my goodbyes to my friends and drove to Vetlanda to the middle of the woods to catch up on my other friends hike. Had so much energy at first whence I got there and sat next to the fire for awhile it quickly died and I went fell asleep in the car. Best Friday ever tho! :)) 

Var på min första studentfest i fredags och aaah var så kul!! Var på förfest hos min klasskompis Hannah innan vi drog till hotellet. I början var det typ inget drag alls men efter ett tag drog det verkligen igång och vi dansade i flera timmar och tiden bara flög iväg tills det tillslut var förvåndsvärt nog var stäng-dags. Efter det sa jag hejdå och drog till utanför Vetlanda mitt i ingenstans där några vänner hade hajk! De flesta sov men några var vakna och mötte mej. Hade sjukt mkt energi när jag kom dit men den dog rätt snabbt och jag gick och la mej i bilen. Hade en världbäst fredag hursomhelst! :) 

Me and my lovely classmate Caroline! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar