måndag 12 maj 2014

A little list

Saker du längtar till? Så mycket! Bulgarien, balen, studenten, SOMMAR och kul med vänner i allmänheten! Framförallt just nu längtar jag till att slippa allt plugg... :)
Den perfekta dagen? En heldag med alla mina nära och kära. Först en stor brunch(pancakes!), sedan shopping/ strosa runt en dag på stan i några timmar med avslut med besök på typ ett aquarium elr nåt. Ev. ridning! Barbacka i skogen. Åh. Sedan avslutning med beachparty med dans, grillning och bad all night long. :) 
Person du ser upp till? Christine Caine
Bästa träningspasset?  Ett riktigt svettigt ett, haha. Typ... crosstrainer 40min, och sedan lite mage, mycket ben och avsluta med en lång stretchning. 
Favoritmuskel att träna? Benen och magen 
Vad gör dig glad? Min familj, mina vänner, min kyrka, min tro, natur, djur och att resa.
Favoritmat? Åh, så svårt. Men typ taco, currykyckling elr kyckling med jordnötsås tsms med ris och småländsk kebab. 
Om du bara fick äta en sak resten av livet? Troligen taco...
Dricker helst? Arla mellanmjölk, strawberry milkshake, frappe,kaffe eller vanligt hederligt vatten.
Bästa efterrätt? oooh. troligen marabou eller ben&jerry strawberry cheesecake. Nyttigare alternativ är jordgubbar/blåbär med mjölk. YUM!
5 saker många inte vet om dig? 
1. Jag är löjligt förälskad i vatten, både utsikt av det(sjö/hav/å), att bada i det och att dricka det men trots det så är jag livrädd för undervattensvågor  
2. När jag väl älskar en film/låt, så kollar/spelar jag sönder den tills hela min familj hatar både den och mej, haha (let it go guys!)  
3. Jag kan säga tack på 14 olika språk 
4. Jag är lika känslig som jag är lättroad. 
5. Långa promenader är bland det bästa jag vet.  
Säg något som är väldigt typiskt dig? Att skratta alldeles för högt och alldeles för länge.. 
Någonting du aldrig skulle göra?  Jag skulle aldrig lägga mig i en låda full med spindlar, det spelar ingen roll hur mycket pengar jag skulle bli erbjuden, jag skulle ALDRIG göra det. Fy tusan. Kanske skulle reconsider om någon hotade en vän/familjemedlems liv elr nåt. Men även då, asso fy. haha

Lista snodd från lifebylollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar