lördag 17 maj 2014

Saturday

I've had the best day! Woke up by myself with my phone in my hand this morning... Lol. Fell asleep so fast. But I think I really needed that "long" sleep tho. Studied a bit and then showered(had to wash it five times to get the pink out...blonde hair problems, lol). 
I then watched the season 5 finale of vampire diaries(and oh my goshhh what a finale! Couldn't stop crying...haha) before I got ready. Then Vicky and Anton came, with my promdress! Yay, finally! And it was perfect! :) now all that's left is shoes.... Haha. 

Anyhow, we then we went to my aunts 50-years party! A lot of catching up with relatives and family, competitions, amazing food, and just a lot of fun! :) 

Haft en superkul dag! Vaknade av mej själv med linserna på och en med mobilen framför mej... Lol. Behövde nog den "långa" sovmorgonen dock. Pluggade lite och tog sedan en dusch(fick tvätta håret 5ggr för att få bort det rosa...lol) 
Såg sedan vampire diaries säsongs 5 avslutning(and ooohhh my gosh. Kunde inte sluta gråta....hah). Sedan gjorde jag mej i ordning och sen kom Vicky & Anton! Med min balklänning, yay, äntligen! Tyckte om den jättemkt, å färgen var perfekt! Nu är det bara skorna kvar.... Haha. 
Hursomhelst, efter det så åkte vi till min fasters 50-årsfest! God mat, lekar och allmänt kul med släkt och familj. :) En supertrevlig och kul kväll helt enkelt!!

<3
Craycray! 
Kusin vitamin, jag & mammi!
Farfar, farmor & Lollo. :) 
Helen skär tårtan! 
"Jag är inte nykterist, jag är alkoholist...nej jag menar absolutist fast nej asso..." Haha! 
Best friends forever and always. I dont know what I would do without you. Love youu so much!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar