tisdag 15 januari 2019

Family first.

In summer Vicky and I both bought one of these dresses, and told Lulu to buy the same. She did and bought one for our moms birthday as well. It didn't fit so we ordered a new one, and then ended up saving the one that didn't fit to my grandma to give for Christmas to take this photo. I love having the different generations gathered in one photo! So cute!

I somras så köpte jag och Vicky den här klänningen, och sa åt Lollo att köpa en likadan. När hon gjorde det så köpte hon ännu en till till mamma! Sedan beställdes ännu en till för att mamma var osäker på storleken och ville testa en annan för att se vad som var bäst. Hon beslutade sig för en av dem så kom hon ändå på idén att spara den andra och ge till mormor i julklapp - eftersom denna färg också är en av mormors favoriter.
Detta ledde då till denna bilden! Så roligt att se generationerna samlade av Ripatti - Viberg - Olofsson - Ekelund. :) 
 The powerpuff girls forced Anton to do a little photoshoot with us as well.. we had SO much fun mostly laughing at our horrible poses & ridiculous attempts to jump. Like this last one were we are supposed to be a band; Vicky on the piano, Lulu on the guitar and me as a singer hahaha. I don't know what I'm doing with my legs?? And what am I pretending to lean on?? oh and don't get me started on Victorias confused yet very focused face haha.. So funny. Lulu clearly is the model of us though, she rockin that air-guitar!

 Powerpuffpinglorna tvingade Anton att ha ett litet photoshoot med oss också. Och det var SÅ otroligt roligt och vi mest skrattade hela tiden åt våra fruktansvärda poser och löjliga försök till hopp. I den här sista bilden låtsades vi vara ett band; Vicky på piano, Lollo på gitarr och mig som sångerska hahaha. För det första, vad gör jag med mina ben?? Och varför lutar jag mig så sjukt mycket bakåt?? Mystery. Och Vickys intensiva & fokuserade min mot pianot är också så roligt haha.. Lollo är ju modellen av oss systrar iallafall, hon vet definitivt hur man spelar luftgitarr! 
So grateful for my relationship with my sisters, my two best friends. And the relationship with the rest of my wonderful family. Definitely don't take it for granted to have such a close & warm family-relationship. So incredibly thankful.

Så tacksam för relationen jag har till mina systrar, mina två bästa vänner. Och relationen jag har med resten av min fantastiska familj. Vill verkligen inte ta det för givet att jag har en så nära & en så bra familj. Otroligt tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar