fredag 12 februari 2016

Corona del mar

On our day off this week my roommates and I went to the beach together! It was a hot and gorgeous day, and Corona del mar is one of my favourite beaches, it's literally magical. And the area around there has such a pretty town too! It was such a perfect day. 
På vår lediga dag så åkte jag och mina rumskompisar till stranden. Det var en varm och vacker dag, och Corona del mar är en av mina favoritstränder, helt magisk är den. Och området däromkring är en så fin liten stad också! Det var en perfekt dag.
Found a hidden beach! So pretty! / Hitta en fin & gömd liten strand!
The houses in the area were absolutely gorgeous!! We were walking around pretending & dreaming that we could move into one. Maybe one day.... Haha. / Vi gick runt och låtsades & drömde att vi kunde flytta in, haha
Found the perfekt spot tö sit and read! / Hittade perfekta stället att läsa! 
Roomie love!! Even in the black and white you can see how pale I am haha! / Till och med i svartvitt så ser man hur blek jag är haha!
Sharelle, Tyson, Liz & Tasha came as Wall and we had a bonfire at night! Here are Kristy and Sharelle pretending to be ballerinas, lol! / Sharelle, Tyson, Liz & Tasha kom också och vi grillade på kvällen! Här är Kristy & Sharelle när de låtsas att de kan dansa ballet... Haha! 
Roomie goals <3 // Så tacksam för mina rumskompisar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar