fredag 12 februari 2016

California Science Center

On my smallgroup family-time this week we went to the USC California science center! It was beyond my expectations and I think I will be making another trip back there soon! It's free entrance so I would definitely recommend going there! I love learning new stuff about space & biology & animals & different Eco-systems and so on. I actually miss that about school a lot, wish I would'd appreciated it more when I was in class about it! 
På min "familje"-tid denna vecka så åkte vi till USC Kaliforniens Science center! Det var över mina förväntningar och jag tror jag kommer åka tillbaka dit snart! Gratis inträde så starkt rekommenderat! Jag älskar att lära mig nya grejer om rymden & biologi & djur & olika eko-system och så vidare. Jag saknar faktiskt skolan en del, önskar att jag hade uppskattat det mer när jag hade dessa lektioner så att jag faktiskt lärt mig mer.
This one was my favourite! All the different ones have different background music sounds. So freaking cool! / Detta var en stor favorit! Alla olika rör hade olika slags bakgrunds musik. Det var så coolt!!
Favourite part! When I was little I wanted to be a marinbiologist so love seeing and learning things about this!! / Min favoritdel! När jag var liten så ville jag bli marinbiolog så älskade att få se och få lära mig mer om detta! 
My lovely & amazing small group-kiddos! 
(Non-edited pics)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar