onsdag 23 december 2015

Snoqualmie Falls + Surprise!

It was a rainy but beautiful day and we went to Snoqualmie falls. I've never seen a waterfall in real life before, and I was blown away by it's beauty!! It was literally breathtaking. So cool!! 
Det var en regnig men vacker dag och vi åkte till Snoqualmie falls. Jag har aldrig sett ett vattenfall förut, och var verkligen inte besviken. Det var så coolt!! 

We were sitting and watching some TV-show that same night and then there was a knock on the door and a Santa came. Austin told me it was a "neighbour-hood Santa" that comes every year. I thought that sounded cool, but that it was super weird cause this Santa both walked and talked like he was drunk. He have me a present that was Swedish and I got suspicious but I didn't dare to believe it. But then he took of his mask and I saw that it really was my dad. Literally started crying. Both of my parents came here to surprise me. 
Christmas is everything to me and I was excited to be in WA but at the same time really bummed not being able to be at home. But having my parents there made it 1000x better. Still kind of in shock over it! Best Christmas-gift ever!!
Samma kväll så satt vi och kollade på TV när det knackade på dörren, och en tomte var där. Austin sa till mig att det var en tradition i deras kvarter att en tomte kommer dagen innan julafton. Jag tyckte det var coolt, men att denna tomte var fett skum och både gick och pratade som om han var full. När vi sedan fick presenter av honom så fick jag en svensk Bamse-tidning och blev väldigt misstänksam men vågade inte riktigt tro det. Men sedan tog tomten av masken och jag såg att det var min pappa. Båda mina föräldrar var här för att överraska mig. 
Jul betyder allt för mig och även om jag var taggad över att vara i Washington så var jag ledsen över att inte vara hemma. Men att ha mina föräldrar där gjorde det 1000x bättre. Grät och var i chock hela kvällen haha. Bästa julklappen jag nånsin fått!!
Austin recorded the whole thing, here are two screenshots from it! / Austin spelade in hela överraskningen, här är två bilder från den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar