tisdag 11 november 2014

Two months

Been to the doctor today(a veryy attractive and young one unfortunately. justsayin. haha) I fainted two weeks ago and we're trying to figure out why and blablabla. The good news is I apparently should drink coffee, the bad news is that my "blood pressure" is very low. But it all seems to get better.
However, I am dreaming myself away to California now. I miss Evelina Sooo much and I am longing so much for this adventure and to see her!! Two months left! :D

Har varit hos doktorn idag (en ung och väldigt snygg en tyvärr, haha, justsayin). Svimmade för två veckor sedan så vi pratade om mina problem osv osv. De bra nyheterna är att jag tydligen ska dricka kaffe för att det är bra för mig. De dåliga nyheterna är att mitt blodtryck är väldigt lågt. Men allt verkar bli bättre nu.
Hursomhelst, drömmer mig bort till Kalifornien nu. Saknar Evelins såå mycket just nu och längtar så mycket efter detta äventyr och till att få se henne!! Två månader kvar! :D

random pics from google
Evelinaaa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar