onsdag 12 november 2014

Rainy november

Had class in Växjö last friday and took a long walk after it. It was a rainy afternoon, but I love this weather. A bit cold but everything becomes so mysterious and beautiful in my opinion. Sadly I didnt have my camera but took some photos with my phone.

Hade lektion i Växjö i fredags och tog en lång promenad efter det. Det var en regning förmiddag, men jag älskar detta november-väder. Lite väl kallt, men allt blir så mystiskt och vackert nu enligt mig. Tyvärr hade jag inte min kamera med mig men tog några bilder med min mobilen.


Also here's a pic from church. it was funny cause dad was preaching, mom was "welcoming" and Lulu and I were on the media-team. The whole family was working, haha:) (except for Vicky tho obv). Anyhowww, It was fathers day and I just wanna say that I have the best dad ever! Blessed! (: // Här är även en bild ifrån kyrkan i söndags, det var kul för pappa predikade, mamma var välkomstvärd och Lollo och jag var på media-teamet. Hela familjen jobbade, haha:) (förutom vikcy då obv) Hursomhelsst, det var fars dag och jag ville bara säg att jag har världens bästa pappa! Blessed! (: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar