tisdag 27 februari 2018

Weekend Getaway & New Phone

I've had the best weekend! Visited my sister in Norrköping and had so much fun! We went shopping (rip wallet), we played videogames, I got a haircut & did my brows at my sisters favourite saloon, we went on walks in the beautiful yet freaking ice-cold weather, and got all dressed up & went out! But for the majority of the time...just watched way too much netflix & ate far too much junkfood. Good times, goood times.
I also finally got around to buy my new phone; an iPhone X! Very excited about this, my last one was an iPhone SE that barely works so this was definitely an upgrade. And I already love it! We were all about them portrait mode-selfies, ha.

I helgen så hälsade jag på min syster Victoria & min svåger Anton i Norrköping och det var en så solig & härlig helg! Vi shoppade(alldeles för mycket), spelade spel, jag både klippte mig & fixade bryn & färgade fransar på min systers favoritsalong, vi gick på promenader i det fina men fruktansvärt kalla vädret, vi klädde upp oss & gick ut en av kvällarna...; men majoriteten av tiden så tittade vi på alldeles för mycket netflixoch både åt och drack alledeles för onyttigt. Good times, goood times!
Jag köpte även äntligen min nya telefon, en iPhone X! Så himla lycklig över detta, min förra var en iPhone SE som knappt fungerar så man kan ju lugnt säga att det var an hell of an upgrade. Älskar den redan, och jag & Vicky lekte så mycket med portraitmode-selfies.
 I genuinely love this city! It's (obviously) a lot bigger than mine yet not 'too big' and still has a lot of nature close to town. Löve it. And who knows, might be here I'll go to uni in the autumn! It's such an exciting yet scary thing not to know yet.

Tycker Norrköping är så himla fint & mysigt! En storstad som ändå inte är 'för stor'. Vem vet, kanske blir här jag pluggar i höst!
 Took this in Espresso Houses bathroom, hahah. Just thought it looked so nice I couldn't help myself
These were taken on friday night(hence my old phone) when we went out! Bought this black & white blazer friday afternoon at Vero Moda and I absolutely love it. Do you ever just buy a piece of clothing and it automatically becomes like your favourite thing & you don't even know how you used to survive without it? I just love it. So much in fact...that I literally wore it all weekend haha. Obsessed.

Tog dessa fredagkväll(därav min iPhone SE). Köpte denna fina svartvita kavaj på Vero Moda några timmar innan och åhh vad jag älskar den. Så mycket att jag i stort sett hade på mig den hela helgen sen..., haha. Obsessed!
 Messing around with portrait mode-selfies. Last one was taken with Lulu & dad when I got home, too funny not to share haha!
 What a beautiful day.....to get stuck behind a tractor driving 50km/h... Thankful I got to borrow my dads car for the weekend at least! So nice to drive & the soundsystem is all the goals.
I'm pretty confident in saying I had the best weekend of the year so far! Feeling thankful, happy and, well, to be honest...also quite broke lol. Anywho, new vlog on my youtube channel from this weekend is coming your way soon!

Rätt så säker på att det här var min favorithelg av 2018 än så länge. Känner mig så glad & tacksam! Känner mig också ganska så pank haha, men det var det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar