onsdag 12 september 2018

Another Holiday In The North

Besides getting an eye-infection that cancelled my trip to Amsterdam and made two pretty miserable weeks I did have a pretty great summer, ending it in the beloved north of Sweden ofcourse! I am close with my family and have pretty much always been, but this summer was something else. Since mom and dad are moving house we spent a ridicolous time together sorting the house out, and it was soo nice to get out of the chaos for awhile. Dad wasn't able to come but I'll share one of my fave pics of him in the packing-chaos below. Packing down the house was horrid & never ending, but it did make it fun with all the memories from all our childhood stuff.
Was so refreshing being away. Completely make up free, wandering around in the nature, cozy walks with my mom, my grandma complaining on me not eating enough, stubborn grandpa fixing stuff in the garden, their little dog barking at everyythingg, reading competitions with Anton(which I lost so bad lol) and my sisters being annoying weirdos. Was the perfect week to end this summer with! 

Bortsett från en ögoninfektion som gjorde att jag fick ställa in en resa till Amsterdam och fick två rätt deprimerande veckor så hade jag en väldigt bra sommar, som avslutades i älskade Norrland såklart! Jag är nära med min familj men den här sommaren spenderade vi betydligt mer tid än vanligt ihop eftersom mina föräldrar skulle flytta ut ur vårt hus, så det var så skönt att komma iväg lite, bort från flyttkaoset! Pappa kunde inte hänga med men delar en bild på honom i flyttkaoset härnere. Flyttningen var neverending och rätt jobbig, men vad som gjorde det bättre var alla minnen man fick i alla grejer vi hittade!
Var helt osminkad för första gången på länge, min "kan själv"-90åriga morfar fixar i trädgården, mormor klagar på att jag äter ack för lite och deras fulsöta hund skäller & morrar åt precis allting. Läs-tävlingar med Anton, mina syrror är allmänt knäppa och många mysiga promendar med mamma. Njöt så ofantligt mycket. Perfekta slutet på denna sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar