lördag 22 juli 2017

The beloved High Coast


My holiday is officially over and I am back at work! But I have so many lovely pictures to share here from my days in the north of Sweden. Seems to be that I update the most everytime I've travelled, and especially to the north, haha. But it's just soo pretty up there!! Maybe one day I'll call it home, who knows? It's really too bad that it's so far away, cause it is truly one of my favourite places on earth. 

Mina semesterdagar är officiellt över och jag är tillbaka på jobbet! Men jag har så många fina bilder ifrån norrland att dela ifrån semestern! Verkar vara så att jag uppdaterar alltid som mest när jag har varit i norrland, haha. Men det är ju så himla fintttt däruppe!! Kanske att jag till och med en dag kan flytta dit, åh. Hade varit goals men är ju så tråkigt att det är så långt ifrån allt och alla. Men vem vet, man får se vad framtiden utvisar!


( Photocred to my sister who has taken several of these photos : lifebylollo.blogspot.se/ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar