söndag 28 maj 2017

San Fransisco

 
On my trip to the US in April I had the opportunity to go to San Fransisco to visit my friend Tasha! This city is by far one of the most beautiful cities I've been to! It was gorgeous, and I had so much fun catching up with Tasha while exploring the nature, the streets, coffee shops, restaurants and bars and of course aaaall tho many stores, haha. It was a blast and I definitely wanna go back one day!

När jag var i USA i april så kunde jag även åka till San Fransisco och hälsa på min vän Tasha! En av de finaste städer jag varit i! Så otroligt vackert. Det var så kul att få träffa Tasha igen, och att få utforska naturen, downtown, cafén, restauranger och alldeles för mycket affärer, haha. Det var en så himla rolig resa och jag vill definitivt tillbaka dit en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar