tisdag 19 juli 2016

Color Obstacle Rush

Myself, my sisters & my brother in law signed up a few days ago to do the Color obstacle rush in Norrköping, and when it finally arrived it was SO MUCH FUN! We had to conquer six color stations and I believe 15 obstacles under 5km! It was soo much fun and so many fun obstacles! The color stations were the most fun, and the color festival when you finished the race was amazing. To say the least I had a blast. And also, I am pretty unfit at the moment so I was so nervous and angry with myself to not have worked out more before this, but it honestly was not that challenging, so wether you work out or not I would definitely recommend it! A lot of people were walking for the most part anyways. I do feel like a color run would be different though, so just bare that in mind.
However, getting the color off of my shoes was not as enjoyable haha. My hair and clothes was not really that much of an issue though, so that was a relief!
Jag, mina systrar och min svåger gjorde tillsammans Color Obstacle Rush i Norrköping! Det var SÅ himla kul!! Det var sex färgstationer och jag tror femton stycken hinder under 5km. Färgstationerna var underbara, och färgfestivalen på slutet var helt fantastisk. hade det såå kul! Är rätt otränad just nu så jag var ganska nervös och irriterad på mig själv att jag inte hade tränat mer inför detta, men i läget spelade det ingen roll. Så varken om du tränar eller inte skulle jag definitivt rekommendera det här!! Var många som gick hela vägen också! Dock är nog color run och det här annorlunda, så håll det i åtanke.
Det var inte lika kul att få bort färgen ifrån mina skor sen dock.. haha. Håret och kläderna var dock inte så svåra att få bort det ifrån, och tack gode Gud för det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar