tisdag 9 september 2014

Church-camp

Had a blast with my church at church-camp this weekend! We were in the middle of nowhere in the Örebro-area and we had a few activities and meetings and stuff, but mainly just chilled and ate amazing food. It was a blast!
Also had my first class in social psychology this friday. It was actually a lot of fun, loads of interesting discussions. And afterwards I picked up Austin to go to the camp.

Hade en sjukt bra helg med min kyrka på ett församlingsläger i helgen. Vi var mitt ute i ingenstans i Örebro-området och hade en del aktiviteter, möten och grejer, men framförallt så bara chillade vi och åt fantastisk mat. Det var sjukt kul!
Hade också min första lektion i Socialpsykologi i fredags. Det var faktiskt väldigt kul, många intressanta diskussioner. Och efteråt så hämtade jag Austin för att åka till lägret.


 Brorsan är cool
 <3
 Jag och denna skönhet turistade runt i den vackra naturen :) Girltalk i massor.
 We made some new friends. Den här heter Arne.
 Träffade även Prins Charles! (som vi pussade och strax efter så kom en äldre man ifrån området och fråga vilka vi var, haha! Our prince?)
It was such a great & crazy weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar